
متن آهنگ:تو یه حسه عمیقی با دردام رفیقی هنوزم من یه شمعم که میخوام همش با خیالت بسوزمتو یه عمرِ غریبی تو این شهر بی عشقه صد رنگ من سکوت میکنم بی تو با خاطراتت چه دلتنگخودت بگو با کی درد و دل کنم میونه این غریبه هاخودت بگو جز تو کی شده دلیل بغضو زخم این صدام خودت بگو خودت بگوخودت بگو بی عشقت چجوری میشه لحظه رو ادامه دادخودت بگو غیر از دیدنت چی مونده که حالا دلم بخواد خودت بگو خودت بگوباز تو میگیری دستامو میگی نترس من همینجام باز بیدار میشم از خوابو بازم تموم میشه رویاممن به یادت قسم که دیگه تابِ دوری ندارم تو کجایی که با گریه سر روی شونت بذارمخودت بگو با کی درد و دل کنم میونه این غریبه هاخودت بگو جز تو کی شده دلیل بغضو زخم این صدام خودت بگو خودت بگوخودت بگو بی عشقت چجوری میشه لح عکس نفر چهارم در چالش کانال هواداران میثم ابراهیمی...
ما را در سایت عکس نفر چهارم در چالش کانال هواداران میثم ابراهیمی دنبال میکنید
برچسب: ابراهیمی, نویسنده: بازدید: 249 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 12:00